100 procent skuteczności, czyli jak nie kupować złych ubrań
Ile to razy śmialiśmy się z kobiet, gdy pomimo pełnej szafy ubrań, narzekały że nie mają co na siebie włożyć? Panie słyną oczywiście ze zmieniającego się - jak pogoda w górach – gustu, ale czy to oznacza, że mamy prawo z tego żartować? Zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę liczbę ubrań w naszych szafach, których sami nie nosimy. Od kobiet różnimy się jedynie powodem takiego zachowania. One po prostu kochają zakupy i ulegają emocjom. My z kolei mamy problem z wiedzą na temat stylu i kiepskim radzeniem sobie na zakupach. Po dzisiejszym artykule to już jednak będzie przeszłość.
Najczęściej popełnianym przez błędem mężczyzn, jest nieznajomość swojego rozmiaru. Jeśli ubranie jest bardzo luźne i wygląda jakbyś założył worek ziemniaków, nosisz zbyt duże ubranie. Problemem również są mocno opinające ciało spodnie czy t-shirty. Z czego wynika kupowanie niedopasowanych ubrań? Otóż mężczyźni nie lubią spędzać zbyt dużo czasu w sklepach. Z tego powodu, gdy znajdą coś co im się podoba, zdejmują to z wieszaka i idą do kasy. Tymczasem, by zakupy były naprawdę efektywne, trzeba wziąć ubranie w kilku rozmiarach i udać się do przymierzalni. Tylko w ten sposób dokonamy najlepszego wyboru.
Kolejną przyczyną złych zakupów jest nieświadomość swojego stylu. Nie każde ubranie pasuje do każdego człowieka. Jeśli jesteś osobą poważną, zajmującą wysokie stanowisko w firmie i mającą nieco więcej niż 30 lat, to rozdarte i poszarpane spodenki jeansowe nie będą najlepszym wyborem. Dlatego, by uniknąć zakupy złych ubrań, przemyśl swój styl oraz potrzeby!
Jeśli jesteś osobą skąpą, również możesz mieć problem na zakupach. W dłuższej perspektywie zdecydowanie bardziej opłaca się kupić jedno porządne ubranie, niż kilka słabszej jakości, które rozwalą się po krótkim czasie. Nie należy jednak wpadać ze skrajności w skrajność. Czasem wysoka cena nie świadczy o towarze na wysokim poziomie, ale o znanej marce.
Nie warto również kierować się promocjami i reklamami. Owszem, możemy trafić wtedy na coś ciekawego, ale nie jest to regułą. Styl jest indywidualną cechą każdego człowieka i nie każdy będzie wyglądał w tym samym ubraniu. Ponadto dobry wygląd nie wiąże się ze ślepym podążaniem za modą. Owszem, powinno się znać najnowsze trendy, ale należy dopasowywać je do swojego stylu i preferencji. Przykład złego wyglądu spowodowanego ślepym podążaniem za modą? Kobiety o grubych nogach, które chodziły w leginsach.
Dobrym pomysłem jest również zabranie osoby towarzyszącej na zakupy. Najlepszym wyborem będzie kobieta. Przedstawicielki płci pięknej mają lepszy gust i wyczucie stylu, toteż zakupy z nimi powinny zakończyć się sukcesem. Jeśli natomiast posiadamy dużą kwotę, która chcemy w siebie zainwestować, możemy wynająć stylistę.
Kolejną przyczyną złych zakupów jest nieświadomość swojego stylu. Nie każde ubranie pasuje do każdego człowieka. Jeśli jesteś osobą poważną, zajmującą wysokie stanowisko w firmie i mającą nieco więcej niż 30 lat, to rozdarte i poszarpane spodenki jeansowe nie będą najlepszym wyborem. Dlatego, by uniknąć zakupy złych ubrań, przemyśl swój styl oraz potrzeby!
Jeśli jesteś osobą skąpą, również możesz mieć problem na zakupach. W dłuższej perspektywie zdecydowanie bardziej opłaca się kupić jedno porządne ubranie, niż kilka słabszej jakości, które rozwalą się po krótkim czasie. Nie należy jednak wpadać ze skrajności w skrajność. Czasem wysoka cena nie świadczy o towarze na wysokim poziomie, ale o znanej marce.
Nie warto również kierować się promocjami i reklamami. Owszem, możemy trafić wtedy na coś ciekawego, ale nie jest to regułą. Styl jest indywidualną cechą każdego człowieka i nie każdy będzie wyglądał w tym samym ubraniu. Ponadto dobry wygląd nie wiąże się ze ślepym podążaniem za modą. Owszem, powinno się znać najnowsze trendy, ale należy dopasowywać je do swojego stylu i preferencji. Przykład złego wyglądu spowodowanego ślepym podążaniem za modą? Kobiety o grubych nogach, które chodziły w leginsach.
Dodaj komentarz
Aby komentować pod zarezerowanym, stałym nickiem, bez potrzeby logowania się za każdym wejściem, musisz się
zarejestrować lub zalogować.